14. nap

2009.07.06. 21:03

Hát ez rossz nap volt. Hajnalban hánytam, ment a hasam és még mindig lázas vagyok :( Szóval ma nem csináltam semmit, sokat aludtam, pihentem. Egész nap csak két pirítóst ettem. Jófejek voltak a srácok is, megkérdezték, hogy jobban avgyok-e már illetve mondta Antonia, hogy megcsinálták helyettem a házimunkát :) Késöbb Antonia mondta, hogy ha már jobban érzem magam, vasaljam ki a székeknek a huzatát. Na ezt csináltam, de el is fáradtam benne. Most meg már alszok.

A bejegyzés trackback címe:

https://marky18belgium.blog.hu/api/trackback/id/tr411230663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Möszi 2009.07.06. 21:40:40

Gyóóóóóógyulj meeeeeeeeeeeg!! :(:)

marky18 2009.07.06. 22:08:50

@Möszi: igyekszem :) (K)
süti beállítások módosítása