21. nap

2009.07.13. 13:51

Holnap jön haza Antonia. Végülis nem volt vészes hét :) Elvoltunk, ma reggel meg elküldtem James-t a pékésgbe, de persze nem hajlandó elmenni, úgyhogy ma müslit reggeliztek. Ebédre így meg palacsintát sütöttem (mert ugye nincs kenyér, holnap meg a pékség zárva van). Találtam egy óriási serpenyőt, úgyhogy jó nagy palacsinták lettek, nutellát tettem bele. Vacsira meg ilyet akarok majd.

Na csak sikerült rávennem őket, hogy elmenjene kenyérért, mondtam Bradleynek, hogy akkor játszhat a gépemen ha elment James kenyérért, úgyhogy addig cseszegette Jamest, míg elmentek :) Vacsira megcsináltam amit írta (lásd képeken:), most meg Bradley durcizik, mert mondtam neki, hogy amiért alig evett a vacsiból, nem gépezhet, James megette mindet, ő nem válogat. Egyébként nagyon finom lett, egy adag maradt holnapra is nekem:) Na ennyit mára! jah és már jóóóóidő van:)

Képek:

A bejegyzés trackback címe:

https://marky18belgium.blog.hu/api/trackback/id/tr311243474

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tvm 2009.07.14. 07:43:03

Na most szólj hozzá! :)
Szakácsművészetből és pedagógiából ötös!

marky18 2009.07.14. 12:13:57

egy kis segítséggel ;)

Möszi 2009.07.18. 12:14:43

Kis szakács :) Éhes lettem :D
Ha hazajöttél főzhetsz nekem is :D:D

Möszi 2009.07.18. 12:16:06

Kis szakács :) Éhes lettem :D
Ha hazajöttél főzhetz nekem is :D:D

marky18 2009.07.18. 17:57:50

@Möszi: oké :) úgyis meg kell látogatni anyudat, mert meghívott :)
süti beállítások módosítása