11. nap

2009.07.03. 23:04

Ma próbáltam hamarabb felkelni :) Antonia reggel fodrásznál volt. Az ebéd "finom" fagyasztott pizza volt. Aztán egy kliense volt Antoniának, és nekünk az emeleten kellett lenni addig. Egy darabig szépen el is voltak a fiúk, aztán James bekattant és elkezdte verni Bradleyt, hogy rakjon rendet a szobájába, persze próbáltam leállítani, de nem sikerült. Brdaley elkezdett bőgni, majd mondta, hogy hagyjuk egyedül. Mi visszamentünk filmezni, erre titokban Bradley lement az anyjához. Aztán mikor a páciens elment, Antonia feljött és jól leordibálta Jamest, hogy ő csak egy gyerek és nem adhat utasításokat senkinek és, hogy az egész hipnotizálás kárba ment. Szóval elég gáz volt. De amúgy James tényleg ilyen...Azt hiszi, hogy ő a főnök. Na aztán ugye úgy terveztem, hogy holnap Hasseltba elmegyek szétnézni, épp mondani is akartam Antoniának, erre mondja, hogy menjünk el most Hasseltba :) Úgyhogy várost néztünk, voltunk a könyvtárban, illetve beültünk egy ír bupba (lásd a képen) és megittam az első belga sörömet :) Antonia ajánlotta nekem, a neve DUVEL, bővebben lásd itt. (Antonia fizette:P :). Aztán még kicsit nézelődtünk, és jöttünk haza. Hazafelé útbaejtettünk egy szupermarketet és jól bevásároltunk (100 eurot fizetett Antonia). Körübelül akkora volt, mint nálunk a Cora. De hogy mennyi dolgot fedeztem fell ott :) Például a kenyerek egybe vannak és van ott egy kenyérszeletelő gép és azzal elvághatod ha akarod, akkor az árak ilyen elektronikus bigyóval jelzik, tehát nem egy sárga kis papír, mint mondjuk a Tescoban, hanem elektronikusan. Kb. akkor mint egy kisebb pendrive és ugye van kijelzője. Másik, egyes termékek mellett van egy kis papír és rá van írva, hogy -0.5€ vagy -1€ stb. és azt is fel kell rakni a szalgra a pénztárnál és annyival olcsóbb. Akkor rengeteg ilyen kis pult volt, ahol meg lehetett kóstolni a dolgokat. Szóval itt is söröztünk :D Egyszer egy simát kóstoltunk meg, én meg egyszer egy cseresznyéset, finomak voltak. Antonia mondta is, hogy milyen jó, hogy most jöttünk :D Akkor megkóstoltunk még valami mexikói kaját is, meg salátákat, na ott egy csomót, mert Antonia szomszédja volt a pultnál :D Jah és minden ilyen kis pultnál Antonia, elmondta, hogy Magyarországról vagyok :) Am. itt is tök kedvesek voltak az emberek, az eladók és a vásárlók is. Na mikor hazaértünk vacsiztunk, na és mi volt a kaja..? Kagylóóó :S :) 17et ettem meg, habár nem vagyok oda annyira a tengeri herkentyűkért. Antonia utána elment, fiúknak 10kor kellett volna ágyba menni(mert holnap túrázni megyünk vagy mi...) és persze nem hallgattak rá, szóval 11kor mentek aludni. Mivel holnap kirándulunk, így vasárnap megyek Hasseltba.

Képek:

 1. Pub     2. Óriás Möszi!!!!Hasseltban:D     3. szintén   4. boszorkány bolt (anyának:D )

A bejegyzés trackback címe:

https://marky18belgium.blog.hu/api/trackback/id/tr411225468

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Möszi 2009.07.06. 21:33:51

Hát igen Belgiumban is ott vagyok :D csak nem ilyen dagadt formában :P

marky18 2009.07.06. 22:07:56

@Möszi: :D:D csííípcsipcsipcsipcsip
süti beállítások módosítása