6. nap

2009.06.28. 20:29

Ma fél 10ig aludtam! :D Aztán egyszercsak, James beront a szobáma, hogy Wake up! és becsapja az ajtót. Erre Antonia, jól leordította, hogy mit képzel magáról, hogy csak úgy beront a szobámba, ez az én privát szobám meg minden. Aztán kopognak az ajtómon, kinyitom és Bradley az. Tökre meglepődtem, hogy ő az, na és megkérdezte, hogy felmegyek e velük játszani az emeltre. Nem hittem a fülemnek :D Szóval felmentünk és megmutattak nekem egy csomó játékot, meg minden, utána meg persze mit kellett nézni, Dr. Who-t. Aztán Antonia szólt, hogy készüljünk,mert megyünk erre a katonai rendezvényre. Előtte még kajáltunk spagettit. Tök furin eszik, Antonia megcsinálta a tésztát és erre azt teszel rá hidegen, amit akarsz. Szóval nincs kifejezetten paradicsomos szósz, mint otthon. Sajt volt, de nem tettek rá ők. Na aztán elindultunk, útközben tankoltunk. Vasárnap valószínű, hogy nincs nyitva ahol fizetni kell vagy nemtudom, de úgy volt, hogy először egy autómatánál fizetsz bankkártyával és után tankolsz. Érdekes. Na aztán megérkeztünk Leopoldsburgba. Rengeteg ember volt ott, egy csomó tank, helikopter, mindenfél katonai cucc. Kicsit összekovácsolódtunk ott. Segítettem nekik felmászni egy tankra:) .  Antonia vett nekem is üdítőt, illetve fagyit is kérdezte, hogy kérek-e. Olyan 5 órát voltunk ott, 7 körül értünk haza. A vacsi sült csirke volt (végre valami ehető :D ) egészben sült krumplival, babbal, répával, hagymával, meg párolt brokkolival. Finom volt, meg valami löttyöt akartak még a húsra ráönteni, amiről fogalmam sem volt, hogy mi az :D Antonia öntött egy kicsit a húsomra, megkóstoltam és semmi íze nem volt, szóval inkább nem kértem. Erre csodálkoztak, mert eddig minden au pair-jük imádta. Bradley meg mondta, hogy én biztos mindent szeretk mert aki magyar az mindent szeret. Hát beszívta, mert mondtam, hogy a gombát nem szeretem. (én vagyok a 3. MAGYAR au pair-jük) . Aztán a srácoknak keményen pakolnijuk kellett a játékaikat(Brdaley megkért, hogy segítsek neki), mert holnap jön Antonia pasija (vagy szerdán, nem tudni pontosan). Antonia meg elpakolt, meg elmosogatott. Nekem nem kellett csinálni semmit. Hát elvégre vasárnap van :D

Képek:

Fölöttem a fiúk.

A bejegyzés trackback címe:

https://marky18belgium.blog.hu/api/trackback/id/tr91214160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Möszi 2009.06.28. 23:06:05

Hú jó ez a tankos dolog, de 5 órán keresztül!??:D hmm, ennyire szeretnék a magyarokat? És tényleg vannak tök furcsa étkezési szokásaik. Na megvolt a mai csodálatos blogolásom:D jóéjtpussz

marky18 2009.06.28. 23:30:49

@Möszi: :)) szia, hát igen, vannak érdekes dolgaik, jóéjt, pusz
süti beállítások módosítása